میخواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست پیشا پیش تولدت مبارک ماه بانو دوستت دارم...
امروز روز تولد توست . چقدر غم این ور دیوار مجازی استراحت میکند . تولدت مبارکxa0...